1. Koło przyrodnicze – rozwijające zainteresowania
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów klas IV- VI szczególnie zainteresowanych przyrodą.
Na zajęciach uczniowie będą mogli poszerzyć i pogłębić wiadomości i umiejętności przyrodnicze, rozwijać pomysłowość w myśleniu i działaniu. Treści z zakresu przyrody będą przekazywane uczniom podczas atrakcyjnych zajęć, pobudzając do samodzielnego, logicznego myślenia, rozwijąc ich zdolności i zainteresowania, a także przygotowując do dalszej edukacji przyrodniczej. Uczestnictwo w zajęciach umożliwi uczniom poszerzania własnych horyzontów, łączenia teorii z praktyką oraz odkrywania tajemnic przyrody na drodze eksperymentów. Zajęcia pozwolą zwrócić uwagę uczniów na otaczający świat, zainteresować jego pięknem i ochroną jego zasobów. Będą również pobudzać aktywność dzieci, uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwie postawy i charakter młodego człowieka.
Zajęcia prowadzi p. Anna Jakimiuk.
Dokumenty:
Zajęcia skierowane są dla uczniów z brakami w wiedzy informatycznej. Zakres obejmuje treści nauczania zawarte w podstawie programowej z uwzględnieniem potrzeb uczniów, m.in. doskonalenie posługiwania się terminologią informatyczną, obsługą komputera i jego praktyczne zastosowanie, korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej, tworzenie dokumentów. Celem jest opanowanie braków podstawowych wiadomości oraz zwiększenie kompetencji informatycznych. Zajęcia będą poszerzeniem wiadomości z zakresu informatyki i technologii informacyjnej w znacznym stopniu uwzględniającym oczekiwania uczniów. Umiejętności które uczniowie nabędą będą przydatne w dalszej edukacji
Zajęcia prowadzi p. Robert Witczak.
Dokumenty:
1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki IV-VII
Głównym celem zajęć wyrónawczych z matematyki będzie wyrównanie różnic edukacyjnych uczniów z klas IV – VII w zakresie umiejętności matematycznych, a w szczególności: ćwiczenie sprawności rachunkowej, poprawianie sprawności manualnej i wyobraźni geometrycznej, utrwalanie pojęć matematycznych i rozwijanie umiejętności posługiwnia się nimi, rozwijanie umiejętności strosowania matematyki, usprawnianie posługiwanie się symbolami literowymi (dotyczy klasy VI) . Ponadto zajęci te pozwolą przełamać strach przed matematyką i przywrócą wiarę we własne siły. Każde spotkanie ugruntuje zdobytą wiedzę na lakcjach matematyki i pozwoli na poprawę osiągnięć z tego przedmiotu.
Zajęcia prowadzi Dorota Siejkowska
Dokumenty: