1. Zajęcia rewalidacji indywidualnej
Celem zajęć jest jak najlepsze zaspokojenie potrzeb dydaktycznych, wychowawczych, psychicznych i społecznych, aby umożliwić dziecku wszechstronny rozwój w miarę możliwości do najpełniejszego rozwoju i w konsekwencji przystosowania do życia społecznego. Konsekwentne realizowanie oddziaływań dydaktycznych daje szansę rozwoju intelektualnego dziecka, nabycia przez nie możliwych dla siebie form realizowania się, a w konsekwencji do aktywnego uczestnictwa w życiu.
Zajęcia będą prowadzone indywidualnie z dostosowaniem do możliwości i potrzeb dziecka.
Zajęcia prowadzi p. Zofia Rogalińska
Dokumenty:
4. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla klasy I i IV (2 grupy)
Zajęcia maja na celu pomóc uczniowi przezwyciężać trudności w opanowaniu określonych umiejętności, budować adekwatną samoocenę dziecka oraz zapewnić możliwość wszechstronnego rozwoju. Praca na zajęciach będzie obejmowała usprawnianie percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, pamięci wzrokowej i orientacji przestrzennej. A także usprawnianie funkcji słuchowej, doskonalenie techniki i tempa czytania, przezwyciężanie błędów i trudności w pisaniu,
Podczas zajęć uczymy się również technik relaksacyjnych.
Zajęcia prowadzi p. Wioletta Pusz
Dokumenty:
1. Arteterapia
Zadaniem zajęć jest pobudzenie wszechstronnego rozwoju uczniów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na rozwój prawidłowej osobowości. Poszukiwanie właściwych wzorców zachowań oraz dostrzeganie socjalnych i kulturowych motywów działania człowieka. Terapia przez twórczość umożliwia bezpośrednie dotarcie do ukrytych w podświadomości treści za pomocą obrazu, rzeźby, rysunku, ruchu czy ekspresji muzycznej.
Zajęcia prowadzi p. Ewelina Golańska
Dokumenty:
2. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Zajęcia kierowane są do uczniów, dla których w wyniku nieharmonijnego bądź opóźnionego rozwoju opanowanie niektórych umiejętności jest utrudnione. Podczas zajęć skupimy się na sprawności manualnej, grafomotoryce, percepcji wzrokowej oraz słuchowej, pisaniu i czytaniu. Celem zajęć jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju, wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach, tak aby w przyszłości uczniowie mogli odnieść sukces. Na zajęciach będziemy stosować zasadę stopniowania trudności, zaczynając od zadań prostszych powoli przechodząc do coraz trudniejszych. Warunkiem powodzenia terapii jest indywidualizacja pracy, systematyczność oraz powtarzanie ćwiczonych czynności.
Zajęcia prowadzi p. Joanna Skorupińska
Dokumenty:
3. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego
4. Zajęcia logopedyczne
Miło nam poinformować, że Publiczna Szkoła Podstawowa „Mileszki” będzie realizowała w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 zajęcia dodatkowe w ramach projektu „Lokata w dziecięce umysły”.
Głównym celem projektu jest zwiększenie jakości kształcenia ogólnego w Publicznej Szkole Podstawowej Mileszki, ukierunkowane na podniesienie u uczniów i uczennic kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia do uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące działania:
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą zajęć:
Zalączniki:
Strona 3 z 6